poniedziałek, 16 grudnia 2013

Jaspisowy liść- zawieszka sutasz

Ten kaboszon jaspisu cesarskiego, w odcieniach różu, leżał u mnie jakiś czas bezużytecznie. Postanowiłam więc dodać mu trochę sutaszowego towarzystwa. Tak, tak, wiem już dawno jesień mamy za sobą, ale jakoś nic innego nie pasowało mi do tego kaboszonu, jak właśnie liść.
Kolory dopasowane do jaspisu. Postanowiłam oprócz odcieni różu dodać również beż i czerwień. Wydaje mi się, że lepiej to wszystko wygląda.
Uchwyt zawieszki wykonałam splotem koralikowym.
A o to i jaspisowy liść :).



2 komentarze:

  1. Cudnie podkreśliłaś kamyk, no i jak zawsze, muszę skomplementować formę:)

    Ps. Nie wiem czy zaglądałaś, ale jakby co, odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przeczytałam. Zapomniałam podziękować. Dziękuję za info ;). I dziękuje za miły komentarz ;).

      Usuń