piątek, 31 października 2014

Gipsowe anioły

Dzisiaj  był ostatni dzień mojego wolontariatu. Między innymi tym zajmowałam się przez ostatni miesiąc, czyli robienie odlewów z gipsu i ręczne malowanie figurek. Na tapecie dzisiaj anioły. Dla zaspokojenia ciekawości być może niektórych osób, dodam, że niektóre formy do wylewania gipsu robiłyśmy same. Ten anioł, jest wylany z formy kupnej, jednak malowany był ręcznie, moimi dłońmi. Każdej figurce poświęciłam dość sporo czasu, ale efekt oceńcie sami. Przy odpowiednich narzędziach nic nie jest trudne ;).


5 komentarzy:

  1. przypomniałaś mi moje czasy szkolne...też robiliśmy odlewy z gipsu.. własne formy silikonowe.. itd itd.. aniołki jak najbardziej w świątecznej atmosferze już!:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te aniołki, wyglądają naprawdę pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem warto zwrócić uwagę na www.proartis.com.pl! Mają formy gipsowe wysokiej jakości!

    OdpowiedzUsuń